srijeda, 20. prosinca 2017.

KIFLICE SA LJESNJACIMA ILI ORASIMA ZA 30 MINUTA


Znam da ljeto nije sezona prhkih kolacica, ali sam ih napravila jucer na inicijativu mog muza koji ih obozava. Imala sam domacih ljesnjaka pa su ovaj put u toj varijanti. Usput sam detaljno slikala postupak kako ja radim…za mlade kuharice:)

Sastojci:
280g brasna (pola mekog i pola ostrog)
100g mljevenih przenih ljesnjaka
200g margarina ili maslaca



80g secera u prahu
1 bjelanjak
secer u prahu za uvaljivanje kiflica
Priprema:

Izmijesati brasno i prosijati. Dodati takodjer prosijani secer u prahu i na listice narezan margarin ili maslac. Izmiksati sa spiralnim nastavcima i kad se dobije ujednacena smjesa, dodati jedan bjelanjak i njega takodjer umiksati. Tijesto se jos uvijek malo lijepi za stijenke posude, ali nakon 60 minuta odmaranja u frizideru, ono se stegne dovoljno da nema problema sa valjanjem i izradom kiflica.


 Nakon odmaranja, tijesto prerezati na 4 dijela. Uzeti jednu cetvrtinu i napraviti dugacki valajk debljine prsta. Ostale 3/4 tijesta drzati u frizideru jer se lakse radi sahladnim tijestom. Rezati valjcice otprilike na duljinu kaziprsta, malo jos rolati i uvinuti krajeve kako je prikazano. Od ove kolicine tijesta ispala mi je 1 tepsija kiflica (30x35cm), ali sam ih dosta gurala. Mozete ih slagati i u dvije tepsije nauljene i posipane brasnom ili oblozene pek papirom. Peci u zagrijanoj pecnici na 170 stupnjeva celzijusa otprilike 10-15 minuta na srednjoj visini. Duljina i temperatura pecenja ovise o vasoj pecnici. Kiflice ne smiju potamniti. Nakon sto ih izvadite iz pecnice, odlozite ih da se malo prohlade pa ih uvaljajte u secer u prahu kako je prikazano. Ukoliko zelite da se za njih primi manje secera u prahu, potpuno ih ohladite prije uvaljivanja. U posudu sa secerom posloziti par komada i protresti. Okrenuti ih na drugu stranu i opet samo protresti posudu. Nakon sto se ohlade, mozete ih drzati u zatvorenoj posudi na sobnoj temperaturi i do tjedan dana.

0 komentari