nedjelja, 10. prosinca 2017.

MEKANI I PRHKI KOLAČIĆI...MA TOPE SE U USTIMA A OD OVE SMJESE DOBIJETE 60 KOLAČIĆA


Meni je od ove smjese došlo 60 komada
Sastojci
300 g brasna
100 g secera
prstohvat soli
2 zutanjka





80 g mljevenih ljesnjaka ili badema
200 g maslaca ili margarina
marmelada za punjenje kesica
secer u prahu(po zelji)

Priprema
1.
Prosijati brasno, u sredinu staviti: secer, zutanjke, sol i mljevene ljesnjake.Iznad svega toga staviti maslac koji sam prethodno narezala na manje komadice.
Sve dobro zamijesiti u glatku smijesu i ostaviti u frizideru sat vremena (ili na hladnome mijestu).
Komad tijesta sam razvaljala u dugacku kobasicu(kao kada radim njoke od krumpira)i rezala komadice velicine ljesnjaka.Oblikovala sam loptice i repom  kuhace napravila rupice u sredini(malo sire rupice).
Oblikovane loptice stavljam na pleh, na koji sam prethodno stavila papir za pecnicu.
2.





Pecnicu prethodno ugrijati. 180-200*C.
Peci od 12-15 min.,dok ne potamni malo.
Ostaviti keksice da se ohlade.
Mozemo ih puniti maremeladom i drugi dan.
Prije nego sta sam stavila marmeladu posipala sam ih staub secerom (staub secer po zelji).
3.
Ove sam danas pravila sa mojim pomagacem.Decembar, 2011.
4.
Rucice male..
Posluživanje
Nisam ih punila marmeladom od ribisa vec od jagoda.
Meni je doslo 60 komada.

0 komentari