utorak, 19. prosinca 2017.

MOJ BRAT JE UVIJEK BIO PRAVI KRETEN A POGOTOVO KADA SE OŽENIO


Moj stariji brat oduvijek je bio kreten, pravi idiot… a nakon što se prije 3 mjeseca oženio pokazao je da može biti još gori, ma SMEĆE OD ČOVJEKA :(… Od prvog dana maltretira suprugu, snaja jadna voli ga (ne znam zbog čega) i sve mu oprašta. Ne prođe dan da na nju ne podigne ton ili ruku 🙁 … Mama i tata to sve nijemo gledaju i u ova 3 mjeseca niko od njih nije pokušao da barem jednom pomogne našoj nedužnoj djevojci, da se usprotivi mom ludom bratu.




Prije dvije noći je došao onako polu pijan i počeo da bez razloga psuje snaju. Kao nikada do tada udario ju je zatvorenom pesnicom i to baš jako, kada sam to vidio više nisam mogao trpiti, skočio sam i počeo da se hrvem sa njim. Mnogo je krupniji i jači od mene, brzo me savladao i bez žaljenja počeo da me bukvalno “gazi”… Bio je van sebe, zgrabio je svoju jaknu i ponovo otišao u kafanu. Nakon toga snaja je sva potresena došla kod mene u sobu i zahvalila mi se jer sam joj pomogao… Rekao sam joj kao rođenoj sestri što bih rekao da ga ostavi, da se vrati svojim roditeljima, da nađe muškarca koji će je biti dostojan, nemate pojma kako je lijepa, zgodna, vrijedna, ma kada bi mi bog poslao neku sličnu bio bih najsretniji čovjek na svijetu, a ona mi je kroz plač rekla da više to nije moguće i tada je izašla iz sobe.




Do tog trenutka sam mislio da ja sa mojim bratom jer ga ludo voli, mislio sam da mu zbog toga sve i oprašta, sada sam ubijeđen da joj nečim velikim prijeti, kakvo je smeće od čovjeka ne bi me iznenadilo da joj prijeti životom. Imam samo 15 godina i prosto sam nemoćan pored njega, ali od vikenda počinjem redovno da posjećujem teretanu i upisati ću školu kik boksa. VRIJEME BRZO PROĐE I DOĆI ĆE I MOJIH 5 MINUTA KADA ĆU MU SE OSVETITI ZA SVA ZLA KOJA JE NANOSIO I KOJA I DALJE NANOSI NEDUŽNIMLJUDIMA… Držite mi fige…

0 komentari