petak, 15. prosinca 2017.

MOJA SUPRUGA JE BILA UDATA ZA MOG BRATA OD TETKE...


Moja supruga je bila udata za mog brata od tetke. Odvratno zvuči, ali desilo se… Moj brat je terenski radnik i u početku smo se samo viđali zbog “onih” stvari, našli smo se jedno drugom, ali vremenom se taj odnos ljubavnika pretvorio u istinsku ljubav.




Toliko smo bili zaljubljeni da smo bez razmišljanja sve priznali našoj porodice, pokupili stvari i odselili se za Zagreb. Sina je ostavila kod mog brata, a kćerku je povela. Njena kćerka je tada imala 7 godina i uopšte mi nije smetala, gledao sam je kao rođenu kćerku, ali… danas je to odrasla djevojka, ima 17 godina i počinje da mi pravi probleme na jedan čudan način… Sve više svoju pažnju posvećujem njoj, sve je više gledam kao ženu, a sve manje kao kćerku. Znam da ne smijem, ali bojim se jer isto sam znao da ne smijem i sa njenom mamom. Dok vodim ljubav sa suprugom zamišljam nju. Juče smo bili sami u stanu i namjerno sam pokvario bravu na vratima kupatila.




Kada je ušla provirivao sam kroz ključanicu i čekao pravi trenutak da “slučajno” uletim. Sjedila je na ćošku kade, raširenih nogu i depilirala se. Sve to mi je oduzelo pamet i uletio sam u kupatilo, a ona se toliko iznenadila i šokirala da se jadna posjekla. Stajao sam kao iznenađen što je vidim, a očima upijao svaki detalj njenog tijela. Nakon par sekundi sam se izvinuo i izašao. Sada kada sam hladne glave znam da radim glupost, ali takav sam, jednostavno se toliko usplaim kada sam blizu nje da gubim razum. Isto se dešavalo i kada sam počeo da se viđam sa njenom mamom, samo sad je mnogo teža situacija, svjestan sam toga.

0 komentari