nedjelja, 10. prosinca 2017.

OTAC MI DRŽI VELIKU PRIVATNU FIRMU, U NJOJ NE MOŽE DA SE ZAPOSLI NEKO KO NEMA NEKE JAKE FALKUTETE…


Otac mi drži veliku privatnu firmu, u njoj ne može da se zaposli neko ko nema neke jake falkutete, i nije imao prije radno iskustvo. Jedna žena već peti put dolazi da se zaposli, i žali se mome ocu kako nema njena porodica šta da jede i




traži mjesto čistačice. U tome trenutku dokle moj otac nju odbija ja sam se zatekao tu i pitao je “Biraš li poziciju najbolju u firmi ili svoju porodicu?”. Odgovorila je porodicu. Rekao sam joj da sjutra ujutro dodje na posao kao menadzerova druga sekretarica. Otac mi je




rekao kako to nije pametna ideja i da je to zahtjevan posao, ali sam mu odgovorio da takođe nije pametna ideja kupit meni nova kola kad sam već jedna slupao. Juče je
dobila stalan ugovor

0 komentari