nedjelja, 10. prosinca 2017.

PET GODINA SMO U BRAKU I JUČE ME VOLJENA SUPRUGA NAPUSTILA....


Pet godina smo u braku i juče me moja voljena supruga napustila. Spakovala je stvari i rekla da želi da se razvede od mene. Razlog… “Ne može više da čeka, želi da se ostvari kao majka…”




Problem je u meni, to smo ispitali, ali doktori su nam rekli da treba da treba se strpimo i čekamo i da u svakom trenutku može da ostane trudna. NISAM STERILAN… Volim je i ne znam da ću moći živjeti bez nje. Danas sam je pozvao na mobitel, zamolio je da se vrati i predložio joj da ako treba da spava sa nekim drugi muškarcem i da tako ostane trudna, preći ću preko svega, ali samo da me ne ostavlja.




Nakon par sekundi ćutanja moja supruga mi je tada samo prekinula vezu. Cijeli dan je čekam, nadam se, ali nje nema. Par puta sam je zvao, ali se ne javlja… Ako mi se ne vrati, ne znam kako ću da živim… život bez nje mi ne treba

0 komentari