četvrtak, 7. prosinca 2017.

PRIJE NEKOLIKO DANA NAPUNILA SAM 59 GODINA, INAČE RADIM KAO NASTAVNICA U OSNOVNOJ ŠKOLI...


Pre nekoliko dana napunila sam 59 godina. Inače, radim kao nastavnica u Osnovoj Školi već pune 34 godine. 80-ih sam bila najzgodnija nastavnica u školi, leti i zimi sam nosila miniće iznad kolena, učenici su masovno balavili za mnom, kao i njihove tate, tadasnji drug direktor, drugovi iz kolektiva…




Prozvali su me prve noge jugoslovenske prosvete, i tako je taj nadimak godinama trajao i bio aktuelan dok je bila aktuelna i bivša nam država. Dolazim ja ove godine na dan mog rođendana na zakazanu sednicu nastavničkog veca (bilo mi je cudno sto se sednica odrzava u 6 popodne, al reko,ajd,ima verovatno neki razlog zašto je tako kasno), kad ja ulazim u zbornicu, mrak, pali se svetlo,




90% mojih sadasnjih kolega stoji sa tortom za srećan rodjendan, montiran je projektor na kojem su isle moje slike iz 80-ih u minićima a u pozadini se cuje Bajina pesma ‘Mini suknja’! Posle je bila neviđena terevenka, šalili smo se, jeli, pili, ostali do 1 ujutru u školi. Najdivniji rođendan u poslednjih par godina definitivno!

0 komentari