srijeda, 20. prosinca 2017.

SINOĆ, TAČNIJE JUTROS OKO 4 SATA UJUTRO ZAZVONIO MI JE MOBITEL. ONAKO IZ DUBOKOG SNA PROBUĐEN


Sinoć, tačnije jutros oko 4 sata ujutro zazvonio mi je mobitel. Onako iz dubokog sna probuđen javljam se, a ono sa druge strane neko sa na sav glas dere i viče: ĐUBRE JEDNO KAKO SI MOGAO TO DA MI URADIŠ I TO BAŠ SA NJOM, MRZSinoć, tačnije jutros oko 4 sata ujutro zazvonio mi je mobitel. Onako IM TE…




u trenutku shvatam da je to moja djevojka i počinjem da se pravdam: LJUBAVI, PA NISAM, ZNAŠ DA TE VOLIM, SMIRI SE, KO TI JE REKAO i onda se sjetim da sam baš tu noć vodio ljubav sa mojom djevojkom u ovom istom krevetu i da smo zaspali zajedno, okrenem se ona na drugom kraju kreveta mirno spava, a u tom trenutku čujem na mobitelu kako onaj isti glas koji me je napao govori PAPUČARU,




MAMA JE, NEMOJ SE BRINUTI DA ĆE TE TVOJA LJUBAV OSTAVITI… NIKADA SE MAMI NISI TAKO PRAVDAO ZA SVOJIH 25 GODINA… E MOJ SINE JOŠ JE NISI NI OŽENIO A VEĆ JE SE BOJIŠ KAO LJUTE ZMIJE, CCC… Ne znam da li sam ja retard ili ova moja mama, šta je ta umislila nemam pojma.

0 komentari