subota, 16. prosinca 2017.

U BRAKU SMO PREKO 5 GODINA I ZADNJIH MJESECI MOJ MUŽ SE MNOGO PROMIJENIO


U braku smo preko 5 godina i zadnjih mjeseci moj muž se mnogo promijenio, često je bio van kuće, po kafanama, opijao se, a i osjećala sam da me vara, da ima drugu. Sinoć smo trebali ići kod mog brata na sijelo, ali njega nije bilo cijeli dan.
Iznervirana sam krenula da obilazim obližnje kafane i




kafiće i u jednoj “seoskoj rupi” sam ga našla kako pije, a konobarica mu sjedi u krili i tako se maze, gura joj ruku dole i tako to.
Ušla sam počela da histerišem, galamim, te sam mu opsovala mrtvu majku koja ga je takvog rodila. Ustao je, bez riječi prišao i tako me ošamario da sam pala na pločice.




Izvukao me vani i vratio se svojoj konobarici. Ne znam kada je došao kući, napustila sam ga i otišla svojim roditeljima.
Ne želim više ni da ga čujem ni da ga vidim. Ostavila sam mu i dvogodišnju kćerkicu, ne želim nikakvu vezu sa njim da imam. Nema tu više dobra za mene, a baš ga mnogo volim i uvijek ću ga voljeti

0 komentari