srijeda, 6. prosinca 2017.

Večna povezanost blizanaca: Dragi bato, moj prvi dan u školi prošao je bez tebe…


Devetogodišnji Valker Mirik ostvario je neverovatnu povezanost sa svojim bratom blizancem, čak iako ga nikada nije upoznao.

Valkerov brat blizanac, Vilis, nije uspeo da preživi do kraja trudnoće i umro je još u maminom stomaku od retkog blizanačkog transfuzionog sindroma (TTTS) koji pogađaju samo identične blizance koji dele placentu. Ali to nije sprčilo ova dva brata da stvore snažnu vezu.

Valker često pita da li može da poseti mesto na kojem je sahranjem njegov brat kako bi mogao sa njim da razgovara. Dečakova mama Bruk kaže da se to prvi put desilo kada je Valker imao samo pet godina i kada je tražio da ide kod brata da mu ispriča kako mi je bilo prvi dan u vrtiću.

“Kada sam ga videla kako sedi ‘pored svog brata’ i priča mu, morala sam to da fotografišem”, rekla je ova mama za britanski “Miror”.

Sada, Valker ima devet godina i često pita da li može da poseti brata, a kada su praznici, posete su neizostavne.

“Poznato je da identični blizanci imaju veoma snažnu povezanost i ja verujem da je tako i sa mojim momcima. Valkerova želja je da niko ne zaboravi Vilisa.”

Ovu ženu sin je inspirisao da osnuje udruženje koje pomaže porodicama koje su izgubile dete zbog ovog retkog sindroma, za koji ni ona sama nije čula pre nego što joj se to desilo.

“Nisam bila testirana na ovu bolest niti nas je naš lekar upozorio da tako nešto može da se desi, obzirom da smo znali da nosim identične blizance, a to je sindrom koji pogađa upravo njih. Sa udruženjem koje sam osnovala pokušavamo da podignemo svest majki koje nose identične blizance i upoznamo ih sa ovim retkim sindromom.”

Svake godine održava se “Rođendanska šetnja Valkera i Vilisa” tokom koje ova porodica prikuplja sredstva za TTTS Fondaciju.

“Devet godina bez Vilisa mi se ne čini fer”, kaže Bruk i dodaje “Ali on živi kroz Valkera i sve što on čini u borbi protiv TTTS.”

izvor svezamamu

0 komentari