ponedjeljak, 6. lipnja 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – bilo je leto, ja sam tad imala skoro 16 god. uvek su mi se sviđali stariji i iskusni muskarci…


bilo je leto, ja sam tad imala skoro 16 god. uvek su mi se sviđali stariji i iskusni muskarci, a ta zela mi se ispunila. Jedan nas prijatel koji je dolazio kod nas u goste sa zenom kod mojih roditala, nekako sam volela da snjim sedim i razgovaram, ali i on u potsvesti je mislio kako doci do mene da me poj*be, a i ja sam o tome razmisljala . i to se jednog dana desilo.
On je dosao kod nas , a moji nisu bili tu samo sam bila sa mlagjim bratem on je imao oko 8 god.brat mi je rekao dali mogu da idem kod drugara da sedim i da se igram, a nas prijatelj je ostao tu toboz da ceka moje roditelje dok se vrate .
Kad mi je brat izasao nas prijatelj je nekako poceo da se komeska po kaucu a u meni nekako mi zaigra telo pa ga pita dali zelis kafu ili nesto, on mi kaze najvise bih zeleo voditi ljubav sa toboom ali da ostane tajna, meni je nekako bilo sramota a i prijalo mi je to sto kaze, a moj picic se odma ov*azio, on mi je prisao polako i poceo da me dira po vratu a ja se jos vise uzbudih i poce da stenjem pa molo da bezim a on me uhvati od pozadi i poleze me na krevet, ja pomisli da mi se ne vrati brat ili neko, on mi se nije dao ni pomeriti poceo me je ljubiti i i stezati da sam ja bila uzbugjena do besvesti , kada je legao na mene na mom stomaku se osetio njegova ku**ina kao neka opruga, jedva sam cekala da mi ga utera unutra u moju slatku pi*kicu samo do sad dva puta je*anu, ali on nije hteo da me poje*e odma nego je sasao dole megjunozje i lizao me a jednim prsom mi dirao kli*oris , ja sam vec bila otkacila, on se okrenuo na dole a njegov veliki debeli ku*ac se nasao kod mojih usta pa tako on me je lizao dole a ja sam mu sisala veliki ku*ac,,, jaukala sam od strasti i od uzbuđenja , onda se okrenuo na guzio me i poceo da mi nabija njegov veliki i debelu kur**nu u meni ja sam osecala veliki uzitak, on me je okretao kako je hteo i nabijao mi ga do kraja , je*ao me ka zivotinju, ja sam prvi put dozivela orgazam i volela sam u tom momentu da nikad ne prestane, izvadio je ku**inu i nabijao mi je u usta dok je poceo da s*rsi , od prelepog s*x nije mi bilo gad ni sp**mu da mu progutam, nikada necu to zaboravit sve se desilo spontano, posle smo pili kafu , i kada bih dosao sam ponekad bih se po**bali ali na kratko krisom da nas ne otkriju,,, molim vas nađite starije za dobar s*x ja sam imala s*x sa jednim mladicem od koga sam izgubila nevinost , ali dok ne probas sa iskusnim muskarcem tad znas sta je s**xxxxxxxxxxxxxxxx i nezaboravite sve je istinitoooooooo..ljubim vasssssssss

1 komentar:

  1. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: drapata4@gmail.com ili putem njegovog vibera / whatsappa: (+66 81 302 8552)

    OdgovoriIzbriši