utorak, 19. rujna 2017.

ISPOVEST: Nakon 4 godine veze, decko mi je pre 10 dana rekao da se priselim kod njega, da zivimo zajedno…


Nakon 4 godine veze, decko mi je pre 10 dana rekao da se priselim kod njega, da zivimo zajedno. Dva dana posle njegov tata poceo na cudan nacin da me gleda, ali to nije nista… moj decko radi u trecu smesno, njegov tata je 80% invalid, rekla bih da copa kad ide, trazio je od mene da mu donesem u krevet, poslusala sam ga. Napravila sam mu sendvic sa sunkom, kada sam dosla u njegovu spavacu sobu drzao je penis u ruci, uplasila sam se i ispustila tanjir sa sendvicom… pobegla sam u svoju sobu.

 Jedva sam cekala da se momak vrati sa posla da mu ispricam sta se desilo. On je dosao, njegov tata je sisao u kolicima i poceo da se dere kako sam ga gadjala tanjirom, ostala sam bez teksta… rekla sam mu ako moze da izadje na trenutak da mu ispricam sta se desilo, on je rekao da ne zeli da me slusa vec da spakujem stvari i napustim kucu. Ko tu koga pravi ludim? Koliko god se trudila da vidim u cemu je problem, nece da mi kaze, samo me ignorira.

0 komentari