četvrtak, 19. svibnja 2016.

ISPOVEST SILOVANE DEVOJKE: Nekad sam obožavala muškarce, sada ih ne podnosim


“Ne smem da dopustim da 15 minuta paralizirajućeg straha od jednog muškarca uništi moje pozitivne misli o muškarcima,” zaključuje Sofija Vu, koja je žrtva silovanja.

Amerikanka kineskog porekla Sofija Vu u svojoj kolumni otkrila je svetu svoju stravičnu priču. Silovao ju je muškarac, a ona je od te večeri promenila percepciju celog muškog roda.

“Uvek sam obožavala muškarce i njihova tela. Osećala bih se tako sićušno i nežno kada bih bila u muškom zagrljaju, kada bi prekrio moj torzo. U mojim očima, muškarci su bili jaki i čvrsti, kao drvo. Bili su zaštitnici i odlučni. Izgledali bi odlično kada bi se istezali, a njihova bi se majica podigla. Divim se njihovim mišičavim telima, delovala su mi egzotično jer su bila totalna suprotnost od mene. Odrasla sam okružena ženama i muškarci su meni delovali u isto vreme tako ugodno, ali i misteriozno.”

“To me tako privlačilo, nastavlja Sofija, sve do jednog nedavnog događaja. Jedne večeri me silovao vrlo visok i snažan muškarac. Negovo telo je bilo prejako. Od tog trenutka, muškarci su za mene postali neprijateljsko oružje. Snaži bicepsi koji me mogu zagrliti više nisu privlačni, samo su me terali u bol.”

“Borim se sa sećanjem na tu noć.” seća se Sofija. “Potpuno sam svesna da nisam kriva za što mi se dogodilo, ali sam potpuno pažljiva kad je muškarac pored mene. Svi muški su mi sumnjivi, kada znam da su neki sposobni da naprave takvo zlo. Borim se sa svojim starom i novom percepcijom muškaraca. Ne želim da zagrlim ni sopstvenog oca, izbegavam svaki muški dodir.”

Zlostavljana žena Foto: Profimedia/ilustracija
“Silovanje je kao mrlja koju ne mogu oprati, kao rana od cigarete na mojoj koži. U dubini duše, znam da muževnost dolazi i u drugim oblicima, kao što je ustupanje mesta u podzemnoj, davanje jakne kada ti je hladno i pomoć u nošenju teških stvari. Znam da ipak, nisu svi muškarci loši,” zaključuje Sofija.

0 komentari