ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

ISPOVEST – Moj decko je malo vise opterecen sexom…


Moj decko je malo vise opterecen sexom. Trazi mi odnose svakog dana, nekad i 3 puta na dan. Volim ga i sve, ali pocela sam da izmisljam neke razloge da se ne bi vidjali svakog dana jer ne mogu da izdrzim taj tempo, a ljuti se ako mu kazem da ne mogu. Ne znam koliko cu moci vise ovako. Majke mi, dobih upalu klitorisa vise. razmišljam da raskinem s njim ako me ne poštedi, jebes takvu vezu kad me non stop je*e ne mogu da sedim normalno, već sedim nakrivo izgledam sruseni most. OSTAVI ISPOVEST OVDE





    Ide mi na živce kad nekome posudim marku, dvije, nebitno, i nikad mi ih ne vrati, a kad netko od tih istih osoba “treba” da meni posudi, nikad nema ili to uradi uz rečenicu “E da si mi vratio čim prije”, i usput to nabija na nos još neko vrijeme. Pa brate dragi, dođe mi da mu saspem sve u facu koliko je on meni dužan, ali zadržim u sebi tu ljudskost i neću da se prepirem, nema veze. Ne padaju ni meni s neba, ali ne želim biti ni poput takvih osoba! Kad njihovoj guzici treba, moraš biti tu njihova pokorna sluga, a kad meni treba, svi se razbježe ko miševi. Prijateljstva 21.stoljeća. Ništa neobično.

0 komentari