ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

ISPOVEST – Sestra mi je postala prava kurva, nema sa kim nije bila…


Sestra mi je postala prava kurva, nema sa kim nije bila. Nas dve živimo u isti stan, i svako veče moram da trpim njen svinjarluk, dahćanje, reči tima “je*i me, brže, još brže.” stvarno mi je neprijatno… ja sam nevina i suzdražavam se i ne želim izgubiti nevinost pre braka. Ali njen bezobrazluk me nenormalno izluđuje. Roditelji su nas lepo vaspitali a ona se tako ponaša. Ne znam kako je nije sramota.




  Jedne veceri, kad nije bilo bukvalno niceg da se jede, ni hleba, ni jogurta, spremila mama meni i sestri veceru od poslednjih namirnica koje je imala. Bio je to kacamak sa malo slanine od gore. Mami je bilo zao sto nema nista lepse da nam ponudi. Moja sestra nije htela da jede i rekla je kako je odvratno, i da ce radije ostati gladna. Meni se isto nije svidelo, ali sam nabacila osmeh i zahvalila se mami sto mi je i to napravila. Pojela sam sve, da se ne bi razocarala. Kad je videla moj osmeh i kad sam joj se zahvalila, raspolozenje koje joj je prethodno pokvarila moja sestra, odmah joj se popravilo. Bila sam i ostala najzahvalnija osoba sto imam takvu majku, majku koja ce iz nicega napraviti nesto da nahrani porodicu :’)

0 komentari