utorak, 26. rujna 2017.

POSLEDNJI PUT SAM OCA VIDELA DEVEDESETIH GODINA...


Poslednji put sam oca videla devedesetih godina, rekao je majci da ide na front i sve što znam je da se nikada nije vra tio, do pre mesec dana. Pokucao mi je na vrata stana, moj muž je otvorio i pozvao mene. Zatekla sam ga sa koferima, vidno umornog, kaže ostavila ga je žena, saznala za nas, molio me je da ga primim, nema nikoga, sam je, dala sam mu 300 evra pod uslovom da više nikada ne dolazi. Ne znam otkud mu adresa s obzirom da živimo u inostranstvu, ni šta se zaista izdešavalo,


 ali žao mi je majke koja ga je godinama oplakivala, sebe kada sam posle nekoliko dana ga srela u gradu, gospodski obučenog, kako vodi poznanicu mlađu od mene 5-6 godina (imam ispod 30) pod ruku, pravio se da me ne vidi.. Očinska ljubav :-) ...

0 komentari