utorak, 24. listopada 2017.

ON JE RADIO U AUSTRIJI A JA STUDIRALA U ITALIJI. VEZA NA DALJINU JE TRAJALA 3 GODINE.


On je radio u Austriji a ja studirala u Italiji. Veza na daljinu je trajala 3 godine. Vjenčali smo se i odlučili živjeti u Austriji. Nakon 5 godina faxa, pored posla na recepciji, opet sam sjela i zagrijala




stolicu i naučila njemački. Nikad mi ništa nije bilo teško. Našla sam posao u struci i ponekad privatno predavala talijanski.
Pored posla bila sam i domaćica, a ljubav smo vodiili svugdje, svaki dan. Kad sam ostala trudna našoj sreći nikad kraja. U petom mjesecu trudnoće jedna prelijepa djevoja je došla i priznala mi da me muž mjesecima vara.. “razlog: previše sam sretna i zarađujem više od njega”.. Stala sam ko mumija, a kad sam došla sebi sjela u vlak – pravac Italija.




Rodila sam sina (moja ljubav i snaga) i dobila posao iz snova. Nikad mu ništa neće zafaliti. Traži me, izvinjava se, a ja mrzim sebe što sam glupa i što ga i dalje volim. Proći će.. Izvini što sam se trudila za našu budućnost, izvini što sam bila sretna, izvini što sam bila tvoja sluga. Ja ti nikad neću oprostiti.

0 komentari