ponedjeljak, 2. listopada 2017.

OTISAO SAM U NJEMACKU SA 400 EURA U DZEPU I ZNAO SAM 10 RIJECI


Pre 8 godina sam za devojkom otišao u Austriju, samo sam spakovao stvari, uzeo pasoš i otišao. Tamo smo došli kod njene sestre, imao sam 400 evra u džepu i znao sam 10 reči nemačkog, 5 dana posle toga sam se zaposlio na građevini, a ona kao frizerka par dana posle mene. Mislisli smo kako nam je super krenulo. Posle par mjeseci  njena sestra nam je dala ključeve od stana za koji je renta bila plaćena za 6 meseci da se priviknemo i osamostalimo. Jednog dana došao sam ranije s posla i i zatekao njenu sestru da brise prozore, bilo mi je cudno s obzirom da zena to obavlja, najavio sam se i otisao na tusiranje.


 Zavrsio sam tusiranje seo u boravku, pustio TV, odjednom dolazi njena sestra i seda pored mene… ja se odmakne od nje ona neprimetno seda do mene, zapricava me kako bilo na poslu itd… ja sam ustao i otisao do samo posluge, cekao sam da se zena vrati s posla. Toliko vremena proslo nisam se osudjivao da kazem to zeni iz razloga sto je njena sestra puno pomogla. Cenim je i postujem. Ne zelim “to” sto zeli ona. Ipak je previse da nesto bude medju nama a ja toliko volim svoju suprugu da je nikada ne bih prevario. Mislio sma da nam je pomogla onako radi nas ali eto na kraju se ipak ispostavilo da nije,na svemu sam joj zahvalan ali mislim da cemo se uskoro iseliti iz ovog stana.

0 komentari