ponedjeljak, 2. listopada 2017.

U BRAKU SMO 17 GODINA I ZADNJA 3 MJESECA SAM PRIMJETILA VELIKE PROMJENE U PONAŠANJU MOG MUŽA ..


Muž me vara sa klinkom koja je sigurno 20 godina mlađa od nas. U braku smo 17 godina i zadnja 3 mjeseca sam primjetila vele promjene u ponašanju mog mužu. Ono što mi je naviše privuklo pažnju je naglo smanjenje njegove plate. Imam dovoljno godina i odma sam posumnjala u njegovu vjernost… Juče mi je rekao da se neće vraćati sa posla i da će ovaj vikend da provede u planini na vikendici SAM, znala sam da laže. Sinoć negdje oko 8 sati pozvala sam taksi i uputila se prema našoj vikendici. Kada sam došla ispred sam zatekla parkirana 2 automobila, auto mog muža i još neki meni nepoznat. Prišla sam vikendici i kroz prozor vidjela te grozne scene kako se moj muž i ta neka klinka od oko 20-ak godina pored kamina, da ne pišem šta :(.


 Mjesecima sam sumnjala sam, ali sam se potajno nadala da griješim, počela sam da se tresem od šoka i tada sam od muke proplakala. Nisam znala šta da radim, vratila sam se do taksija i taksistu zamolila da se odalji nekih kilometar od vikendice i da me čeka, a ja sam se vratila i kamenicom razbila prozor na vikendici.
Dok su se moj muž i ta njegova “sabrali” ja sam već bila daleko. Evo cijelu noć sam preplakala, ne znam šta da mislim, šta da radim. Imam 40 godina, da se razvedem kako u voim godinama da nastavim sama, kako da nađem drugog, da nastavim da živim sa njim, uh… ne mogu, onda djeca koja ulaze u pubertet kako bi reagovala… glava hoće da mi eksplodira, milion pitanja, a ni na jedan
nemam odgovor. Možda, možda opet kažem jer nikada nisam bila takva, možda i ja treba da nađem nekoga mlađeg, možda je osveta najbolja kazna…

0 komentari