ponedjeljak, 2. listopada 2017.

U obdaništu joj je rekao da će mu BITI ŽENA. Pogledajte šta je uradio 20 GODINA KASNIJE


Lora Šil i Met Grodsku se poznaju gotovo cijeli svoj život: išli su zajedno u obdanište i bili su nerazdvojni, a obećanje koje joj je dao tih dana ispunio je nedavno. Lora i Met su se vjenčali, iako su nakon obdaništa izgubili kontakt.
Da prva ljubav zaborava nema uvjerili su se mnogi, ali je ovaj šarmantni par iz Feniksa to dokazao i u praksi. Nerazdvojni u vrtiću, par je bio izgubio kontakt u godinama koje su uslijedile da bi se u srednjoj školi preko zajedničkog prijatelja ponovo spojili.

U roku od dvije sedmice postali su dečko i djevojka, a bez obzira na to što su išli u različite škole i kasnije fakultete, ostali su zajedno uprkos svemu.



Met je Loru zaprosio 2015. godine u dvorištu obdaništa gdje su se upoznali i tako ispunio obećanje dato prije dvije decenije.

– Dok smo se vozili ka obdaništu stalno me je zapitkivala zbog čega sam toliko nervozan, a ja sam konstantno provjeravao džep da provjerim da li je prsten i dalje tu. Kad smo stigli tamo kleknuo sam, a moj brat je prišao da sve snimi telefonom. Lora je bila iznenađena, ali je rekla „da“ – rekao je Met za Hafington post.

0 komentari