petak, 10. studenoga 2017.

IMALA SAM 14 GODINA KADA SAM BILA SILOVANA... TADA SU ME SVI ODBACILI


Imala sam samo 14 godina kad sam bila silovana. Tada su me baš svi odbacili, čak i moja šira rodbina. Ostala mi je samo porodica, tetka, tetak i brat. Jednostavno svi su mislili da ja lažem što se tiče silovanja i kraj priče. Ispostavilo se da ništa nisam lagala.




Devet godina kasnije i dalje ne mogu da se sastavim sa svojim životom. Pozitivna sam i ne mrzim ama baš nikoga pa čak ni tog momka što mi je to uradio.
Svaki dečko me je do sada prevario, iskoristio i samo odbacio. Iako sam se trudila svim silama i protiv svega, nije vredelo. Svaki se isto ponašao.




Nemam društvo, a pokušavam da ga steknem, jednostavno kada čuju tvoju prošlost svi se odma distanciraju. Ne znam zašto je to tako, želim pomoć. Želim ljubav, pažnju, podršku, želim nekog pored sebe.

0 komentari