srijeda, 15. studenoga 2017.

IMAM PRIVATNU GINEKOLOŠKU ORDINACIJU I JUČE MI JE NA PREGLED DOŠAO JEDAN ONAKO MLAĐI BRAČNI PAR. IMAJU PROBLEM SA ...


Imam privatnu ginekološku ordinaciju i juče mi je na pregled došao jedan onako mlađi bračni par. Imaju problem sa začećem i već 3 godine djevojka ne može da zatrudni, te su tražili da izvršim preglede i ustanovim u čemu je problem. Čim sam počeo sa pregledom, ta djevojka je počela da plače te mi je rekla da džaba ne gubim vrijeme i da slobodno prekinem sa pregledom jer ona zna da je do nje, da je sterilna. Kada je imala 16 godina bila je trudna i roditelji su je natjerali da abortira, nakon čega se sve iskomplikovalo te je ostala sterilna. Zamolila me da njenom mužu nište ne govorim jer će je ukoliko to sazna ostaviti. Rekla mi je da će mi platiti koliko god kažem, jer taj njen muž je jako bogat, samo da čuvam njenu tajnu. Prvi puta sam se sustreo sa takvom molbom od pacijenta i nakon što sam dobro razmislio izašao sam na hodnik kod njenog muža i rekao mu da je njegova žena po onome što sam mogao vidjeti sasvim zdrava i da treba da nasave da pokušavaju, a a će beba doći kada bude trebala.

0 komentari