ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

MALTRETIRAO ME I TUKAO A JA SAM SVE TRPILA. SVE DO …


Tri godine. Maltretirao me i psihicki i fizicki. Davala sam sve od sebe da mu budem najbolja ali bilo je uzalud. Trudila sam se da ne radim pogresne stvari kako ne bi bila kriva za svaku nasu svadju,ali i ako ne uradim sta lose na kraju uvijek ja budem kriva. Iako mu sve udovljim uvijek bude kako on zeli opet mu nisam dovoljno dobra jos me poredi sa nekim drugim djevojkama za koje znam da su sto puta gore od mene ali one su njemu dobre. Neki dan je dosao sa posla i poceo se istresati na mene i vrijedjati me u tom trenutku kao da mi je Bog dao neku snagu razvalila sam mu takvu samarcinu da je ao sa nogu.

Izbezumljeno me gledao i pitao me da li sam normalna,tada sam ja njemu pocela brojati za sve ono sto on radi meni. Rekla da nikada vise ne zelim da ga vidim i da se gubi iz mog stana(bitanga jedna zivjela u mom stanu i jos me vrijedjao). Sve stvari sam mu pokupila i izbacila napolje. Od tog dana nikada vise se nismo culi i hvala Bogu od tada mi sve ide na bolje. Zato



zene ne trpite nasilje nego cim dodje do toga odmah se rijesite te budale.

0 komentari