četvrtak, 30. studenoga 2017.

MENI JE OVAJ KOLAČ ZA ČISTU DESETKU: BAŠ JEDNOSTAVAN A JAKO UKUSAN

Rezultat slika za MENI JE OVAJ KOLAČ ZA ČISTU
Sastojci
Biskvit:
3 jaja
4 žlice šećera
4 žlice brašna
prstohvat soli
2 čajne žličice ekstrakta vanilije
Krema:
7 jaja




5 vrećica želatine
4 žlice brašna
1 litra mlijeka
16 žlica šećera
2 žlice kakaa
1/2 l vrhnja za šlag
2 čajne žličice ekstrakta vanilije

Priprema
1.
Izmješajte pjenasto žumanjke sa šećerom, soli, vanilijom, te postepeno dodajte brašno.
2.
Dodajte snijeg i lagano izmješajte.
3.
Stavite smjesu u namazanu i brašnom posutu tepsiju veličine 20×30.
4.
Pecite na 170 stupnjeva oko 15 min.
Krema:
1.
Izmješajte žumanjke sa 4 žlice šećera i 4 žlice brašna.
2.
Želatinu rastopite u 3 dcl mlijeka i ostavite da nabubri.
3.




Ostatak mlijeka dodajte u smjesu sa žumanjcima i kuhajte dok se ne zgusne cijelo vrijeme mješajući pazeći da vam ne zagori.
4.
Kremu prebacite u drugu posudu da vam se brže ohladi i u mlaku smjesu dodajte želatinu i mješajte dok se ne rastopi.
5.
Istucite bjelanjke u snijeg sa 8 žlica šećera.
6.
Istucite vrhnje za šlag sa 4 žlice šećera.
7.
Snijeg i tučeni šlag dodajte u smjesu sa žumanjcima i želatinom i lagano izmješajte.
8.
Podjelite kremu u dvije posude.
9.
U jedan dio dodajte kakao i lagano izmješajte.
10.
Stavite obje smjesu na 15 min. u frižider.
Kad izvadite iz frižidera svaku smjesu malo samo promješajte da se izjednači.
11.
Stavljajte u tepsiju kombinirajući boje.
Ja sam stavila otprilike u tri sloja, s time da sam na

0 komentari