utorak, 28. studenoga 2017.

MNOGO SAM POTRESEN...MOJA SUPRUGA SE PORODILA PRIJE 3 DANA, RODILA JE DJEČAKA..


Mnogo sam potresen… Moja supruga se porodila prije 3 dana, rodila je dječaka…. Cijeli dan joj nisu donijeli bebu, niti su joj davali bilo kakve informacije vezane za bebu. Kada mi je to rekla istog trenutka sam otišao kod glavne sestre, a ona mi je objasnilia da moj sin ima urođenih i teških problema sa zdravljem i da doktori sa intenzivne sve daju od sebe da mog novorođenog sinčića održe u životu. Tražio sam da ga vidim nije mi dozvolila jer je protiv pravila klinike.






Nisam mogao da vjerujem :(, međutim juče nam je saopšteno da je naša beba umrla. Tražili smo da nam daju našu bebu da je pokopamo dostojno i kako vjera nalaže, ali… doktor je rekao da će oni, ZDRAVSTVENA USTANOVA,  sve to završiti iz predostrožnosti da se ta neka bakterija koju ja kao naš sim imao ne proširi, jer je takva procedura zakonom propisana






Tražili smo da nam barem pokažu našu bebu, ni to nam nisu dozvolili. Evo od juče smo supruga i ja kod kuće, sjedimo, gledamo se i ne vjerujemo… ŠTA NEM SE DESILO SA BEBOM!?

0 komentari