srijeda, 15. studenoga 2017.

MOJ TATA JE NASILNIK ČESTO SVAKODNEVNO TUČE MAMU I MENE....


Moj tata je nasilnik. Često, skoro svakodnevno tuče mamu i mene. Neki dan, samo zato što sam kasnila za stol da ručamo tata me je doslovno pretukao i od siline udarca mi je probio bubnu opnu u uhu. Mama me je odvela u hitnu i kada su me doktori vidjeli pitali su me sta mi se desilo, prije nego sam izgovorila, mama je rekla da sam pala sa bicikla. Bilo je očito da sam pretučena, jer su po licu bili otisci prstiju. Od tada dosta slabije čujem na to uho, skoro nikako i dalje ja i mama živimo sa tatom, jer mama nema hrabrosti da se suprostavi i napusti ga, boji se da može biti gore. Ja imam 13 godina i molim Boga da doživim 18 i da odem, ali daleko je to treba preživjeti još 5 godina. Da je barem mama hrabrija žena

0 komentari