nedjelja, 12. studenoga 2017.

NAKON 7 GODINA VEZE, PREVARIO SAM JE S NEKOM LIKUŠOM KOJU SAM....


Nakon 7 godina veze, prevario sam je s nekom likušom koju sam znao manje od tjedan dana. bio sam zaluđen nečim novim, istresao sve bivšoj u lice, rekao da imam nekog drugog. Nikad neću zaboraviti taj izraz lica. Uvjek je bila jaka, moja stjena, ali ja sam je slomio.




Likuša s kojom sam se muvao otišla nakon 5 dana, dva mjeseca mi ponos nije dao da se javim bivšoj, izvinem se za sve, preklinjem je da mi se vrati i da mi oprosti…
Popustio sam, javio sam joj se i dobio samo poruku da sam za nju mrtav.




Prošlo skoro tri godine od tada. Ja sam još uvjek sam, bivša se udala. Pokazali su mi slike. Prekrasna je i sretna. Koristite moju glupost kao primjer i ne odbacujte ono što imate, jer vam nešto novo zavrti glavom.

0 komentari