utorak, 7. studenoga 2017.

TATA SE RAZVEO OD MAMA, OTJERAO JE KAO PSETO IZ DVORIŠTA OKRIVIVŠI JE DA GA VARA SA ...


Imam 16 godina i zadnjih godinu dana sam mnogo propatio :(. Tata se razveo od mame, otjerao je kao pseto iz dvorišta okrivivši je da ga vara sa našim prvim komšijom. Sve to sam jako tesko podnio posto sam mnogo vezan za mamu pa sam poceo da pijem i pusim . Doveo je sebi 10 godina mladju zensku koja jeste kao avion ali sam siguran da je s njim smao zbog novca ali je on izgleda ludo zaljubljen u nju i cak mislim da je zbog nje ojerao majku. Posto je otac otisao na poslovni put ja sam ostao sam sa macehom. Negdje oko 3 ujutro probudio sam se i krenuo u wc a onda sam zatekao nju sa ljubavnikom kako rade one stvari u sobi,nisam mogao vjerovati da to radi u nasoj kuci. Kada su me primijetili drsko su me otjerali u sobu i nastavili voditi ljubav. Kada su zavrsili ona je otisla u kupatilo a on za njom a oboje su bili goli. Kada je tacj covjek otisao rekoa sam joj da cu sve ispricati tati a ona je rekla slobodno reci mislis da ce ti tvoj glupi tatica ...Ostatak ispovjeti pročitajte klikom na sliku ispod ...

0 komentari