ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

PRIJE TAČNI 7 GODINA BIO SAM NAJSRETNIJI MUŠKARAC NA PLANETI


Tačno prije 7 godina bio sam najsretnij muškarac na planeti. Tu veče sam odveo moju suprugu u bolnicu da se porodi, sve normalno, doktor mjesecima govorio da se ne brinemo jer trudnoća teče savršeno, bez ikakvih komplikacija. Ostavio sam je u bolnici iako u bolovima, NASMIJANO I VESELU. Držala me za ruku dok su je na kolicima vozili, a onda samo 2 sata kasnije doktor je izašao i rekao mi da je moja supruga preminula na porođaju, da joj je srce zakazalo i bez ikakvog razloga jednostavno stalo sa otkucajima. Nisam mu vjerovao, ne znam zašto, ali mislio sam da se radi o nekoj neslanoj šali, ali… ZAISTA SE DESILO… moja mala je otišla zauvijek, a jedino što me drži u životu, što mi ne da da krenem za njom je prekrasna djevojčica koju je rodila, djevojčica koja danas puni 7 godina i koja svakim danom sve više i više liči na svoju mamu. Godine su prošle, a meni još uvijek nije jasno zašto mi se ovo dogodilo, šta sam Bogu skrivio da me ovako kaznio 🙁

0 komentari