WELCOME

srijeda, 31. svibnja 2017.

BRZI KOLAČ SA JAGODAMA


Sastojci
Za testo
4 Jaja
150g Secera
4 supene kasike Mleka
130g Brasno
Pola kasicice Prasak za pecivo



Puter za premazivanje Pleha
Brasno za posipanje pleha
Za prekrivanje
500g Jagoda
1 kesica Zelatina

Priprema
1.
-Odvojiti zumanca od belanaca.
2.
-Mutite zumanca sa secerom oko 5 min mikserom.
3.
-Umutiti belanca i spojiti sa umucena zumanca.



4.
-Dodati 4 kasike mleka i brasno sa praskom za pecivo(pola kasicica).
5.
-Smesu sipajte u okrugli pleh precnikom oko 30cm, koji ste prethodno podmazali i posuli brasno.
6.
-Pecite u zagrejanoj rerni oko 15 min.
7.
-Na gotovo testo poredjajte polovine jagoda i sipajte preko zelatin koji ste pripremili na osnovu upustva iz kesice. Za pripremu zelatina mozete koristiti sirupa od jagode.

1 komentar:

  1. Ja sam iz Sjedinjenih Država, Moj muž se razveo pre tri godine bez ikakvog razloga, učinio sam sve što sam mogao da ga dobijem, ali nisam radila, sve dok nisam upoznao Dr.Agbazara AGBAZARA TEMPLE na internetu koji mi je pomogao da pre- Sindikalna čarolija i u roku od 24 sata moj muž se vratio meni izvinjavajući se. Zahvaljujući Dr.agbazari. Obratite se ovome velikom crtaču pravosudja o vašim odnosima ili brakovima na:

    ( agbazara@gmail.com ) ILI ( WHATSAPP: +2348104102662 )

    OdgovoriIzbriši