utorak, 16. svibnja 2017.

JUČE MOJ MUŽ OTIŠAO U WC I OSTAVIO OTVOREN FB PROFIL. U TOM TRENUTKU....


Juče moj muž otišao u WC i ostavio otvoren fb profil. U tom trenutku začuo se zvuk nove poruke i čisto iz radoznalosti da vidim ko mu se javlja prišla sam laptopu i otvorila poruke. Bila je to naša zajednička prijateljica, žena preko koje smo se i upoznali, a kada sam vidjela da pita za mene počela sam da se dopisujem sa njom.




Međutim nisam ni slutila na šta će sve da izađe. Dok sam se kuckala sa njom počela sam da rolam stara dopisivanja i tada je zapravo uslijedio šok za mene. Uočila sam da se moj muž dopisuje sa prijateljicom naše kćerke i to dopisivanje je bilo puno bolesnih i vulgarnih izraza, a u jednoj od njenih poruka stojalo je da je oduševljena predhodnim danom, jer je kako kaže konačno osjetila šta znači biti žena. Izašla sam iz tog dopisivanja prije nego je on izašao iz WC-a, nisam mu rekla šta sam vidjela jer nisam imala snage za tako nešto. Imam 45 godina i cijeli život mi se srušio.




Možda me to i ne bi toliko povrijedilo da je to neka djevojka, žena nekih zrelih godina, ali ova djevojka je zapravo djevojčica i ima samo 16 godina kao i naša kćerka. Gadi mi se i saznanje da sam život provela sa bolesnim gadom me ubija. Evo od jučer razmišljam šta je najbolje da uradim, čak sam pomišljala da ga prijavim na policiju, ali tada bi i drugi ispaštali, a ne želim da budem razlog tome. Kada bi mi neko javio da je umro najsretnija bi’ bila

0 komentari