utorak, 16. svibnja 2017.

LJUDI MOJI STO IMA LUDIH ZENA..


Ljudi moji sto ima ludih zena,jedan dan kaze mi kolegica da dodjem na veceru pozvala je jos neke kolege spremit ce super hranu. I adj pristao sam ja i kazem svojoj zeni da idem na veceru kod kolegice i posto je i ona nesto bila smorena ajd rekoh i ti sa mnom onako fina je zena sigurno cete se uklopiti,pa kad zavrsimo s vecerom mozemo negdje nas dvoje na pice. I tako krnemo mi kupimo neki pokloncic i zvonimo na vrata,kada ona otvara u nekoj providnoj spavaci samo sto nije gola a supruga i ja stojimo na vratima. Izgubili smo se nas dvoje a mogu vam reci i ona kada nas je vidjela zajedno,samo zalupi vrata a nas dvoje se gledamo ne proovaramo. Pa ona je mene zavodila a ja to nisam ni primijetio jos nikada ne skidam burmu niti sam joj davao neki povod,ne znam sta je ona naumila jer se ja s njom slabo i druzim ali sam je htio ispostovati radi kolega. Jedva cekam da je vidim na poslu i pitam sta to ona zeli od mene.

0 komentari