petak, 12. svibnja 2017.

MAMA SE PREUDALA KADA SAM IMALA 7 GODINA. MOJ OČUH JE VRLO BOGAT ČOVJEK....


Mama se preudala kada sam imala 7 godina. Moj očuh je vrlo bogat čovjek i ima svoju firmu sa preko 200 uposlenih ljudi . Kada sam napunila 18, odmah sam počela raditi kod njega iako još uvijek idem u srednju školu.



 Radim na “održavanju” ureda, što bi značilo-čistačica. Meni to odgovara, uz školu radim samo 4 sata dnevno tako da imam vremena za sve i sve je bilo OK. Međutim, ni sama nisam očekivala da će nastati tolike reakcije zbog moga posla, zaposlenicima u uredu nije jasno kako jedna gazdina kći, bez obzira što nisam rođena, radi tako nešto.



Otac jedne cure iz razreda radi za nas i prenio joj je vijest, koju je ona proširila po školi i sad mi se podsmjehuju. A mene briga, svoj džeparac pošteno zaradim. I moji roditelji su u početku zasukali rukave da bi danas imali to što imaju. Ja sam prva koja ne bih pristala da me otac zaposli preko veze ako nisam kvalificirana za posao.

0 komentari