utorak, 23. svibnja 2017.

MUDROST MONAHA: Priča koja uči kako da reagujete kada vas neko pokušava PONIZITI!


Pročitajte i zapamtite priču, pa kada primijetite da neko želi da vas ponizi, uradite ovo.

Postojao jedan monah kod kojega su po savjet dolazili ljudi iz najudaljenijih krajeva.



Čuje to neki pokvarenjak i odluči da testira mudraca. Ode do njega i čim ga je ugledao počne da ga vrijeđati. Nakon što mu je ponestalo uvreda, na trenutak je zastao i shvatio da je monah i dalje smiren.

To iznervira pokvarenjaka, pa nastavi da psuje još crnje, ali uzalud – činilo se da to mudraca uopšte ne dotiče.

Kada je ostao bez psovki i izgubio energiju, odluči da priđe i sazna njegovu tajnu.

“Razumijem vaše duhovne stvari i kao, nije vas briga šta drugi misle i govore, ali, ja sam te ponizio, treba da naučiš da se boriš za sebe”, rekao mu je čovjek.

“Naravno”, reče čovjek.

“Ako ti meni doneseš poklon, a ja ga ne prihvatim, kome poklon i dalje pripada?”, upita mudrac.

“Pa, ako ne prihvatiš poklon, onda i dalje pripada meni”, odgovori pokvarenjak.

“A sada, sine moj, ako ti za mene imaš uvredu, a ja je ne prihvatam, kome ona i dalje pripada?”, reče mudri čovjek, i ode, a pokvarenjak ostade u čudu.

Izvor: http://www.novonovo.info

0 komentari