četvrtak, 11. svibnja 2017.

OD MOJE 16-e GODINE SAM LUDA ZA NJIM, 5 GODINA SAM SE ZABAVLJALA SA DEČKOM....


od moje 16-e godine sam luda za njim, 5 godina sam se zabavljala sa dečkom koga sam volela više od ičega. Posle 5 godine veze saznala sam da sam trudna, bilo je slučajno, neplanirao, ali desilo se. Šokirala sam se, ali jedva sam dočekala da mu javim ovu ipak divnu vest,



 ali kada sam ga nazvala na telefon njegova majka se javila i rekla da je moj Viktor to jutro doživeo saobraćajnu nesreću i da je u dubokoj komi… Bila sam u šoku, kroz glavu mi je prolazilo milion misli, iako je beba u stomaku bila od čoveka kojeg volim kao Boga, čak sam razmišljala da nikome ništa ne govorim i da abortiram. Posle nepunih mesec dana on se probudio.



Ali smo ubrzo saznali da je nepokretan. Kada je to saznao i kada su svi izašli iz bolničke sobe, samo sam ja ostala. Pokušao je da se ubije. Da bih ga sprečila rekla sam da ćemo dobiti sina. I evo danas posle 5 godina moj dragi je prohodao i uči našeg sina da vozi bicikl.

0 komentari