četvrtak, 18. svibnja 2017.

UDALA SAM SE ISKLUČIVO IZ KORISTI ZA ČOVJEKA KOJI JE OD MENE STARIJI 23 GODINE...


Usala sam se isklučivo iz koristi za čovjeka koji je od mene stariji 23 godine. U startu sam planirala da nakon nekih 4-5 godina braka razvedem se od njega i dobro UNOVČIM RAZVOD. Tako je i bilo. Kaad je prošlo 5 godina obratila sam se jednom advokatu i iskreno mu sve ispričala i rekla mu da želim da to bude što brže može i da za cijenu ne pitam,





jer ako odradi kako treba novca će biti za sve i više nego dovoljno. Nakon što me saslušao, rekao mi je da njega novac ne interesuje i da ako želim da ubrzam postoji samo jedan način, a to je da spavam sa njim. Iskreno tako nešto mi i više odgovara, jer sam 5 godina krevet dijelila sa nesposobnim matorcem. Otišli smo u jedan elitni hotel i baš uživali, barem sam ja uživala, ali mojoj sreći je brzo došao kraj. Kada smo sve završili, istuširali se i sjeli da zapalimo i popijemo po kafu rekoa mi je da je on član tima advokata koji rade za mog muža, da je naš odnos detaljno snimio i da ću dobiti razvod za 24 sata, ali da ću iz braka izaći bjednija i jadnija nego što sam ušla.





Pokušala sam koliko toliko da spasim situaciju i ponudila sam mu baš mnogo novca, ali on se samo nasmija i rekoa da ga novac ne interesuje i da dovoljno zarađuje radeći za mog muža “prljave poslove”. Na izlazu iz sobe mi je rekao, obzirom da zna koliko me moj muž voli, da će da šuti o svemu ako ostanem sa njim u braku i nebudem tražila razvod. Trenutno imam 27, a moj muž 50, znači ako ostanem cijeli život ću provesti sa matorcem, a ako ga napustim života neću ni imati. Šta da radim, koje zlo od dva zla da izaberem???

0 komentari