subota, 20. svibnja 2017.

VOLJELA SMA GA KAO NIKOGA NA SVIJETU,A ON JE MENE I VISE..


Voljela sam ga kao Boga, a on mene i više od toga… vjenčali smo se odmah poslije srednje skole, bio je najbolji muž na svijetu. Svaku godišnjicu braka mi je poklanjao ruze, 101 ružu i tako 14 godina, a onda se desilo ono najgore razbolio se i preminuo sa 33 godine.


  Bol koju sam ja osjecala ne mogu vam opisati, a onda je 6 mjeseci nakon njegove smrti došao taj dan, dan našeg vjenčanja, 15-a godišnjica braka, bukvalno sam mislila da će srce da mi pukne od bola jer njega nije bilo, a onda se na vratima začulo zvono. Kada sam otvorila vidjela sam buket crvenih ruža, 101 ruža.


  Mislila sam da ludim, a kada mi je kurir rekao POŠILJKA OD VAŠEG MUŽA… pala sam u nesvijet. Kasnije kada sam došla svijesti bijesna sam otišla do cvjećare, jer sam mislila da se neko sprda sa mojim osjećanjima, a tada mi je vlasnica objasnila da je moj muž prije nego je preminuo platio 50 buketa crvenih ruža unaprijed, te zamolio vlasnicu cvjećare da svake godine na moju adresu šalje po jedan. Koliko je on bio dobar covjek, zašto je morao prerano otići, nekada mi bude krivo na Boga jer ga je tako mladog uzeo k sebi, pogotovo kada vidim kakve sve barabe i loši ljudi zive

0 komentari