subota, 13. svibnja 2017.

ZA MOG MUŽA SAM SE UDALA ISKLJUČICO IZ KORISTI. NE DA GA NE VOLIM, MRZIM GA...


Za mog muža sam se udala isključico iz koristi. Ne da ga ne volim, MRZIM GA, ali njegov nova, nekretnine, pokretnine, MOĆ koju ima u gradu i šire bili su jedini razlog moje udaje za njega. Za razliku od mene on je LUD ZA MNOM, sve bi za mene uradio,



tako sam ga lako nagovorila da sve što ima, kuće, stanove, poslovne prostore, vikendicu, automobile, sve, sve prepiše napola na mene. Nakon što sam to uspjela više me ništa ne drži da živim sa njim, u zadnjih 6 mjeseci sam pokušala na sve načine da isceniram neke svađe da se razvedemo, namiještala sam mu preljube, plaćala “prodavačice ljubavi” da ga zavedu, da odu u hotel i sve da slikaju, ali on mene toliko voli da za njega ne postoji ni jedna druga žena.



Nikada me neće prevariri i nikada neću dobiti dovoljno dobar razlog da se razvedemo. Ne znam šta ću i kako da ga se riješim, a da ne budem ja krivac, te da mi ostane njegovo bogatstvo. Jedino što mi preostaje je da ga na spavanju…
ali to je baš opasno, rizik je prevelik.

0 komentari