subota, 27. svibnja 2017.

Zablude o adaptiranom mleku


U ovoj priči ne želim da propagiram adaptirano mleko jer svi znamo da je majčino mleko najbolje za bebu. Svoje dvoje dece sam podigla ” na flašicu” i samim tim sam se susrela sa gomilom stereotipa o kojima želim da govorim.
1. Adaptirano mleko nije otrov! Tako da- bez brige, deca se podižu i rastu i od njega.

2. Da li mama moze ili želi da doji je samo njena stvar. Iščuđavanja zato ostavite kod kuće kad vec hoćete da znate na koji način majka hrani svoje dete.

3. Beba koja se hrani adaptiranim mlekom treba da jede na 3 sata. Ma nije valjda?! Beba koja sisa treba da sisa na zahtev i to je ok a beba koja se hrani na flašicu ne ? A zbog čega to? Beba će da jede kad se bebi jede- tacka!

Otkriveno još jedno čudo majčinih grudi: Koja je uloga areola oko bradavica
4. Pratiti tabele za količinu. Ovo je jedna od najvećih gluposti sto postoji! Koji će to doktor da odredi koliko je beba gladna?! A najgori su mi pedijatri koji pitaju koliko beba jede količinski i onda kad kažem koliko budu u čudu pa kažu- aaa pa to je puno za ovaj period! Nećemo da beba bude debela, prepolovi joj to! Ma stvarno? Ozbiljno? Kako znaš koliko je beba koja sisa pojela? Ta beba moze i 300 ml da pojede za obrok i to ne moze niko da zna a mojoj bebi je mnogo 150 ml? Sto ne kaže mami koja doji- debela ti je beba, na pola sisanja je odbij od sise? Zato sto je to glupo a glupo je i ovo, samo beba zna koliko je gladna i niko drugi.

“Mamama koje ne doje je mnogo lakše”- E PA NIJE TAKO !!
5. Od adaptiranog mleka bebe su krupnije. Svašta! Znate, nije to koncentrat za pilice pa da se beba tovi sa njim! Vise puta su za moju decu prokomentarisali : a hrani se na flašicu, zato je tako krupan/ na. Ne prijatelju, nisu zato krupni vec zbog činjenice da nemaju na koga da budu sitni! Znate, ima nešto sto se zove GENETIKA pa ako smo svi u familiji visoki onda ni deca ne mogu biti drugačija. A druga stvar je APETIT. Moja deca jedu kao zmajevi od prvog dana. Sin je plakao kad sklonimo od njega prazan tanjir, mogao je da pojede koliko i ja. Cerka nije bas takva ali svakako dobro jede. I da, oboje su krupniji ali oboje su i VISOKI tako da nisu debele bebe kao sto je bio strah pedijatra. Cerka sa 9 meseci izgleda kao da ima bar godinu dana a sin sa dve godine izgleda kao da ima četiri. I to nije zbog adaptiranog mleka!

Ovo su najčešći stereotipi sa kojima sam se licno susrela. Svaku majku koja hrani bebu na flašicu savetujem isto- beba treba da jede kad hoće i koliko hoće s čim god da se hrani. Najvažnija hrana za bebu je MAMINA LJUBAV!

PODELITE DALJE HVALA :*

AUTOR MajkaSaBalkana

0 komentari