petak, 16. lipnja 2017.

BUDITE OPREZNI, NIPOŠTO IH NE PUŠTAJTE U DOMOVE: Dolaze na vrata, a riječ je o VELIKOJ PREVARI!


U posljednje vrijeme u nekoliko gradova u BiH prijavljena je prevara muškaraca koji navodno poklanjaju skupocijeno posuđe, a potom zauzvrat traže poklon u vidu novca ili zlata. Prevaranti su do sada “ordinirali” po Hercegovini, no u posljednje vrijeme je zabilježen slučaj i u drugim gradovima: Sarajevu, Mostaru, Visokom, Zavidovićima… Naš čitatelj iz Zavidovića je ispričao slučaj kakav se desio kod njega. U cjelosti vam prenosimo njegovu ispovijest: – Trojica mladića su sivim Peugeotom gotovo od kuće do kuće zalazili u mom selu. Kroz prozor sam primijetio kako mojoj nani pokazuju neke papire, pa sam izašao vani da vidim o čemu je riječ. Isprva sam mislio kako je riječ o nekim sektašima ili Jehovinim svjedocima. Čuo sam kako im ona govori da nema nikakvu ogrlicu. Došli su do moje kuće i pozvali mene i moju mamu do vozila. Otišao sam i odmah primijetio kako nije riječ o našim državljanima. Počeo mi je objašnjavati kako ne zna dobro bosanski jezik, rekavši kako je iz Dubaija, no prema izgledu i samom načinu odijevanja pretpostavio sam kako su Romi iz Rumunije, Bugarske ili Mađarske, što se na kraju ispostavilo prema podacima koje sam pronašao na internetu. Prvo mi je jedan od njih pokazao papire na kojima su cijene posuđa od 1000 pa do 1800 eura. Čim sam ugledao, odmah sam mu se obratio: “Da ti odmah kažem, po toj cijeni nećeš ništa prodati u našem mjestu, pogotovo ovakve šerpe. Takve se u nas prodaju po 100-150 KM. Džabe hodate, niko vam neće nešto platiti za te pare.” Potom me zaustavio i objasnio: “Stani, stani… Ja ne razumijem dobro bosanski, sporije pričam. Vidi… Ja sam iz Dubija, moj otac je milioner u Dubaiju i zastupamo ekskluzivno posuđe. Ja večeras u sedam moram na avion, imam čekiran let, ali ne mogu da tamo vratim ovo posuđe. Zato ovako idem i prodajem, tražim bilo šta od zlata. Vi mi dajte zlata koliko imate i dobijete ovo posuđe koje je vrijedno i po 1000 – 1800 eura.” Odmah mi je bilo jasno da je riječ o prevari, jer koja bi budala, milioner, išla od kuće do kuće i prodavala posuđe i mijenjala za zlato. Pomislio sam kako se radi o pokradenom posuđu i da im je bilo bitno da to samo riješe. Rekao sam mu pošto je milioner da on to meni pokloni, jer mu pored silnih novaca ništa ne znači jedan set posuđa. Moram napomenuti kako je riječ o izuzetno ljubaznom tipu i nastoji da vam pošto poto “uvali” to posuđe. Ubjeđivao je moju mamu da iznese zlato koje bi dala, a kada je donijela dva prstena nije bio zadovoljan, na što sam mu rekao da ja ako prodam ta dva prstena mogu kupiti takve šerpe za 150 KM. Inače, pazite se jer on daje takav utisak da je i jako ljubazan, a potom opušten sa vama da će sa zadovoljstvom da vam pokaže sve posuđe pojedinačno. Nama je to iznio iz vozila i krenuo pred kuću, tu sam spustio paket posuđa, gdje je sve pokazivao. Bio je jako uporan, ali i ja sam išao kontru i tražio besplatno, jer sam ih provalio. Ubjeđivao sam ga da ako je milioner da mu jedan set posuđa ništa ne znači. Također, kako sam mu postavio nekoliko pitanja, jednostavno sam znao da je prevarant po samoj gestikulaciji, mucanju, izbjegavanju odgovora, skretanju s teme… Potom se pokupio i zajedno sa još dvojicom momaka koji su bili s njim otišao dalje. Odmah sam ušao u kuću i “proguglao” da vidim o čemu se radi, jer sam 90% bio siguran kako je riječ o prevari. Naravno, pronašao sam niz podataka kako su već ranije bili po nekim gradovima. U Sarajevu su tražili i po 500-600 KM, a ako im to ne prođe, onda bi tražili lančić koji primijete oko vrata. Ulazili su i domove. Na internetu je dostupna i informacija kako su u Mostaru pokušali izvršiti otmicu djeteta, a prije dvije – tri godine isti je slučaj bio u Srbiji, kada su se smjenjivali u nekom mjestu gdje bi s pričom kako prodaju posuđe išli u različitim grupama od po tri mladića. Tu su pokušali izvršiti otmicu dvije djevojčice, ali su uhapšeni. Ne znam da li je to u pitanju ista grupa, da li vrše i otmice, ili im je u cilju da uzmu sve više novca ili zlata. Čim sam sve to pročitao, pozvao sam policiju i uputio ih u ovaj slučaj. Rečeno mi je da će poslati patrolu u ovo mjesto, ali nije došla. Po završetku razgovora sa policijom, uputio sam se da ih pronađem kako bi zapisao registraciju automobila, ali i da ih spriječim da nekome upadnu u kuću, kako neko ne bi nasjeo na prevaru. Pročitao sam kako se ovakvih tipova treba čuvati, jer dok jedan vrši prezentaciju, drugi bi mogao uzeti nešto vrijedno iz kuće, ali i ukoliko primijete vrijednosti u vašem domu, mogli bi naknadno izvršiti pljačku kuće. Sreo sam ih u komšiluku, komšijama sam dao do znanja kako su prevaranti, jedva su ih se riješili, a vjerovatno iz razloga što niko nije “popio njihovu vodu” bijesni su napustili dvorište. Dan kasnije su viđeni u susjednom selu. Nadam se da će opet doći u moje mjesto, jer bi ih ovoga puta zadržao, ali pozvao policiju na lice mjesta. Imali su samo sreće, jer nisam na vrijeme bio obaviješten o cijelom slučaju. Stoga vas pozivam da im ne otvorate vrata, ne govorite kako imate bilo šta od zlata, novca ili bilo šta vrijedno. Nipošto ih ne puštajte u domove. Najbolje je da obavijestite policiju, kao što sam učinio i ja”, ispričao je čitatelj Ekskluziva.ba portala.

Izvor:http://Ekskluziva.ba


0 komentari