srijeda, 7. lipnja 2017.

IMAM 45 GODINA, UDATA SAM I IMAM 2 PREKRASNA SINA, A NEDAVNO....

z
Imam 45 godina, udata sam i imam 2 prekrasna sina, a nedavno sam saznala da sam trudna. SLUČAJNA TRUDNOĆA… trudnoća koja je samo mene obradovala. Muž i sinovi su od prvog dana protiv toga da rodim, ali ja baš želim bebu i mislim da bi unijela radost u naš dom.



Sinovi su već odrasli ljudi, tako da beba bi baš dobro došla, ali… Juče su mi njih trojica rekli da MORAM ABORTIRATI! Muž mi je čak zaprijetio da će da podnese zahtjev za razvod braka ukoliko ne abortiram. Ne mogu da vjerujem mi to rade, a najgore od svega što me ubjeđuju da je to za moje dobro, jer sam PrESTARA DA BIH PONOVO RODILA!



U ponedjeljak moram ići da se očistim, ne znam kako ću to podnijeti, pogotovo jer sam sebe ubijedila da je djevojčica, djevojčica o kojoj godinama sanjam. Stvarno se loše osjećam

0 komentari