ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

SALATA RUČAK SA PILETINOM


Jos jedan recept iz reklamnog letka za Lidl od ukupno 4. Tri sam isprobala i svi su kao za mene pisani. Tako je i sa ovom salatom koja je super i koja mi je bila kao glavno jelo.

Sastojci
450 g pileci prsa
3 zlice majoneze
5 zlica grckog jogurta



1 zlicica
karry zacina
2 ljubicasta luka, sitno nasjecen
1 zelena tikvica
1 jabuka
sol+papar

Priprema
U serpu staviti 1 l vode i pustiti da prokljuca. Dodati pileca prsa i kuhati 20 min.
Kuhano meso izvaditi iz vode i ohladiti na sobnoj temeraturi a zatim ostaviti u hladnjak da se dobro ohladi, jer salata je najbolja sa hladnom piletinom.
Ohladjenu piletinu isjeci na kockice ( oko 1x1 cm ).


 Tikvicu ne guliti, samo ostraniti onaj mekani unutarnji dio i  isjeci na male kockice.
Meso i povrce umjesati u jogurt i majonezu. zaciniti sa soli, paprom i karry zacinom. Sve dobro izmjesati i odmah posluziti
2.
Piletinu mozete skuhati i dan ranije i preko noci ostaviti u hladnjak. Tako sam ja napravila.
Izvor: www.coolinarika.com

0 komentari