nedjelja, 18. lipnja 2017.

SINOĆ SAM SE PROBUDILA OKO 2 SATA I VIDIM DA MI NEMA MUŽA U KREVETU...


Sinoć sam se probudila oko 2 sata i vidim da mi nema muža u krevetu. Uplašila sam se da mu nije nešto loše, ustanem, krenem da ga tražim kad iz kupatila čujem muža kako razgovara s nekim. Bilo mi je čudno u to doba da ima sa kime razgovarati.


 
Približim se vratima i čujem kako nekoga ubjeđuje da će uskoro da me ostavi, da me šutne. Takođe je rekao da će naći načina da ode prespavati kod te osobe večeras. Vratila sam se u krevet, ubrzo je i on došao. Ništa mu nisam govorila, pravilas am se da spavam. Kada sam osjetila da je on zaspao uzela sam njegov mobitel da vidim sa kime je to razgvarao i tek tada je uslijedo pravi šok, šok zbog kojeg se evo dva sata tresem.



Razgovaro je sa mojom sestrom od tetke, klinka koja je tek prije mjesec dana napunila 18 godina. Ne mogu da vjerujem, svašta mi kroz glavu prolazi… vjerovatno je moj muž bio sa njom i dok je bila maloljetna. Ja i muž imamo po 36 godine… ODVRATNO… kćerka nam je samo 3 godine mlađa od te djevojke. Ne znam šta da radim… zbog toga i pišem, jednstavnomoram nešto da uradim , a ne znam šta

0 komentari