srijeda, 14. lipnja 2017.

SVEKRVA MI JE NAPRAVILA SKANDAL NA VJENCANJU…


Uvijek sam smtrala price o svekrvama glupim i da nisu istinite jer sam mislila da zbog nekoliko svekrva koje su bile lose stavljaju ih sve u isti kos.
Za moju svekrvu su govorili da je onako zafrkana zena i da jos uvijek hvali bivsu djevojku mog buduceg muza ali ja nisam puno obracala paznju na to i nisam vjerovala.



I napokon je dosao dan vjencanja i sve je zasita bilo super proslo je u najboljem redu,gosti svi veseli pjevaju,igraju sve do trenutka kada moja svekrva nije porucila pjesmu “Mala zena od velike sladja”.



A ja sam bivsa odbojkasica i visoka 188 cm a bivsaa djevojka mog muza neka malica 165 cm i tada su svi gosti poceli cudno da se gledaju jer su svi skontali sta je u pitanju ,i tada sam u njihovom pogledu osjecala kao da me zale.
Nadam se da se nikada vise nece ponoviti nista tako i da nijedna glupost moje svekrve nece umanjiti ljubav mog muza prema meni i moje prema njemu.

0 komentari