nedjelja, 4. lipnja 2017.

Tata je tukao mamu i mene kada god bi se naljutio. Izgubi živce i… PRETUČE NAS....


Tata je tukao mamu i mene kada god bi se naljutio. Izgubi živce i… PRETUČE NAS. Mama je sve trpila godinama, ali prije 3 mjeseca više jednostavno nije mogla da izdrži i napustila nas je. Željela je i mene povesti, ali tata joj nije dozvolio.



Od tada je meni još gore :(. Juče me toliko pretukao kaišom da sam vrištala od bolova… moj plač, cviljenje i vrištanje nakon toga nije mogao trpjeti te me je tada “odvukao” na potkrovlje i zaključao me gore. Tek me danas popodne pustio iscrpljenu, nenaspavanu, gladnu, žednu, svu u modricama… Na moju sreću trenutno ga nema kod kuće, otišao je u kafanu i večeras ću mirno da spavam…



i dalje gladna, ali barem me neće tući. Imam 13 godina i molim boga da što prije postanem punoljetna i da odem. Koliko god mi je teže od kada je mama otišla toliko mi je lakše sve podnijeti jer znam da se barem ona spasila maltretiranja. Proći će godine pa ću i ja biti slobodna

0 komentari