nedjelja, 11. lipnja 2017.

U JULU SE TREBAM UDATI ZA MOMKA KOJI ŽIVI U DANSKOJ. ON JE PRESRETAN I NE MOŽE DA DOČEKA...


U julu se trebam udati za momka koji živi u Danskoj. On je presretan i ne može da dočeka taj dan, već je sve organizovao.



Međutim meni 15 dana kasni menstruacija i saznala sam da sam trudna, ali sa momkom kojeg stvarno volim i sa kojim sam u posljednje vrijeme mnogo puta BILA prije nego odem za Dansku. Problem je taj jer vjereniku kako bi se što bolje prodala sam rekla da sam nevina i da prije braka niko me nemože imati i zaista nikada ništa nismo imali i poštovao je moju odluku 100%.



Ne znam šta da radim, ako bi se udala za njega do kraja mjeseca mogla bi mu nekako slagati da je dijete njegovo, ali ako svadba bude tek u julu teško će tako nešto proći, makoliko glup on bijo, a da je glup jeste.

1 komentar:

  1. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da se obrati dr. Trust-u na WhatsApp: Ljubavnici se vraćaju jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam opet Dr. Trust.

    OdgovoriIzbriši