srijeda, 14. lipnja 2017.

ZATRUDNILA SAM SA COVJEKOM KOJI JE PRIJE MENE IMAO DUGO DJEVOJKU…


Zatrudnila sam sa covjekom koji je prije mene dugo imajo djevojku ali ja nisam nala za to. I jednu noc je dosao kuci poprilicno pijan i poceo mi govoriti kako on nju jos uvijek voli da ovako nije srecan i da ne zna sta da radi sa svojim zivotom.. Sve to mi je tesko palo ali sam ga pustila i rekla mu da ide sa njom neka bude srecan a da cemo zajedno brinuti o dijetu,i bilo je tako on je uredno placao alimentaciju a i ja imam fin posao inzinjer sam pa smo lijepo zivjeli. Medjutim kada je dijete malo odraslo krenulo je u obdaniste onda sam i ja mola sebi posvetiti malo vise vremena,pocela sam trenirati i onako bas se fino sredila zategla zargonski receno bila sma top riba. Mlada sam imam samo 27 godina ali njemu je kasnije pocelo smetati zasto se ja toliko srednjujem,sto idem u teretanu,kada setam sa sinom zasto idem o sorcu i jos mnoge druge stvari. I zaista ga ne kontam zasto njemu sve to smeta kada sma ja njega pustila da bude srecna i da ide sa tom zenom,zasto on sada ne pusti mene??

0 komentari