srijeda, 21. lipnja 2017.

ŽENA SAM ALI MISLIM DA SMO SVE ŽENE U PRINCIPU….


Žena sam, ali mislim da smo sve žene u principu izuzetno glupe. Znam po sebi, vjerujte… Kad sam počela živeti sa mužem, koji je inače divan, pažljiv i sve to, ja sam iz nekog razloga automatski sve kućanske obaveze preuzela (kuhinja, pranje, čišćenje, ma sve…)



iako oboje radimo i to u istoj firmi. Jedno mejsec dana i onda jednog dana dok sam kuvala ručak i slagala veš shvatim da on sedi i odmara, gleda tv, a oboje i on i ja zajedno došli sa posla. Rekla sam da ja tako više ne mogu i da sam umorna, nakon čega mi je on rekao da sam sama tako odabrala i da mu nije problem da sve poslove dijelimo. Ja kuvam on pere. Stan cistimo zajedno pa odmaramo, pa se… 🙂 UMARAMO. Ja sam nekako došla pameti, ali mnoge, mnoge žene nikada ne shvate da nisu robinje muškarcima i da “ženski” poslovi nisu samo ženski, već da ih mogu i MORAJU raditi i muškarci. RAZMISLITE MALO O SVOME ŽIVOTU!

0 komentari