ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

PROŠLI VIKEND SE UDAVALA MOJA NAJBOLJA PRIJATELJICA I MOJ MUŽ I JA ODNIJELI KOVERTU...


Prošli vikend se udalvala moj naj bolja prijateljica i moj mž i ja odnijeli smo i kovertu i unutra 20 eura. Svjesna sam bila da je to malo novca iz više razloga, bogata svadba, a i bila sam kuma, alistvarno nismo mogli više.Ja ne radim, a muž ima samo 250 eura platu, jedva preživljavamo. Naj gori trenutak je bio kada je nakon što je sakupila koverte sa novcom odlučila na mikrofon sve da otvori i pročita kolko je ko dao.



Prvi puta da neko javno čita… Kako je otvaralakoverte tako je čitala cifre od 100, 200 pa i 500 eura. Mene kao kumu je ostavila za kraj. Dovoljno sam se loše osjećala sama sa svojom savjesti, ali… Kada je otvorila moju kovartu, ja i muž smo već od stida i sramote počeli da se crvenimo, a moja prijateljica je na mikrofon rekla PRED PREKO 500 ZVANICA da je od svoje naj bolje prijateljice, svoje kume dobila 500 eura. Bila sam šokirana, muž i ja smo se pogledali i ništa nam nije bilo jasno. Počele su ovacije KUMO, KUMO… I JEDNOSTAVNO NISAM ZNALA KAKO DA SEPONAŠAM U TOM TRENUTKU. Nakon nekih par minuta moja kuma mi je prišla i našu koveru zapakovanu vratila i rekla da zna da nisam u najboljoj situaciji i da želi da mi vrati moj novac jer moje iskreno prijateljstvo joj je vrednije od svog novca ovog svijeta, a da je namikrofon pročitala da sam joj dala 500 samo zbog zlih i pokvarenih ljudi koji su čekali da bude manje.



Zaplakala sam od sreće… ali kada sam došla kući shvatila sam da je ona kovertu ipak otvorila jer je pored mojih 20 eura bilo još 500 eura. NAJ BOLJA PRIJATLEJICA voljela bih da smijem da joj napišem ime, ali ne bi bilo uredu jer bih je raotkrila u laži, ali kada pročita ovo znaće okome se radi… HVALA TI I ZNAJ DA SAM PONOSNA JER TE IMAM ZA PRIJATELJICU…

0 komentari