nedjelja, 13. kolovoza 2017.

BIO SAM U SAMO POSLUZI I KADA SAM DOŠAO KUĆI SHVATI SAM DA MI KASIKA VRATILA 50 EURA


Bio sam u samoposluzi i kada sam došao kući shvatio sam da mi kasirka vratila 50 eura više, tačnije 45 eura, jer mi je umjesto 5 vratila 50… Živim nedaleko od samoposluge i odma sam se vratio da joj ukažem na grešku i vratim novac, jer, to su njene 3,4 dnevnice, 3,4 dana mora raditi za to.




Kada sam došao i rekao da mi nije tačno vratila kusur, nije sačekala da završim do kraja te mi je rekla da reklamacije ne uvažava nakon izlaska iz objekta… Pokušao sam da joj objasnim, ali žene kao žene, ne možeš doći do riječi i tada me je počela pred svima tako vrijeđati da sam se baš neugodno osjećao… okrenuo sam se i izašao…




Tada sam se vratio kući i odlučio da malo sačekam da se strasti smire, pa da ponovo pokušam da joj ukažem na grešku. Pred veče sam ponovo otišao, a kada sam došao na kasu kasirka se demonstrativno udaljila i zamolila šeficu da me usluži, jer nije željela da ima posla sa mnom. Kada je šefica došla, pružio sam joj 45 eura i rekao da mi je njena kolegica toliko više kusura vratila nego je trebala. Žena je bila zbunjena pozvala je da na brzinu sabere kasu te se ispostavilo da sam naravno bio u pravu. Vjerujte da mi se nije ni zahvalila, nije me ni pogledala… nije da tražim pohvale za ovo što sam uradio, ali mislim da je bio red da barem kaže HVALA!

0 komentari